wtorek, 2 października 2012

Dawno mnie nie było..

Dawno mnie nie było, ale to nie znaczy, że całkiem nic nie robiłam. Coś sobie raz na jakiś czas zrobię, inna rzecz, że akurat we wrześniu miałam wyjątkowo mało czasu. Teraz za to opanowało mnie robienie przetworów, bardzo to lubię i co roku we wrześniu, październiku gromadzę zapasy - to chyba jakiś syndrom dobrej gospodyni ;-)
Ale o tym na moim drugim blogu "tłuszczu precz!"

A na razie pokaże kilka rzeczy, które robiłam w czasie, gdy mnie tu nie było

Magnesiki lodówkowe



Mydło i kostki kąpielowe






Zrobiłam też element wystawy dla zaprzyjaźnionej galerii Las Rąk - są to naprawdę spore i zielone :-) do obejrzenia na żywo na witrynie 


Zdjęcie nie jest, niestety, najlepsze, ale trudno bez profesjonalnych warunków zrobić porządne zdjęcie czemuś tak dużemu. Mam nadzieję na ładne zdjęcie gotowej wystawy, mam obiecane ;-)












1 komentarz:

  1. A pewnie! :-) obejrzałam wydarzenie, dołączam, widzę, że znam jedną z organizatorek, poproszę o instrukcje :-) albo spytam Anię :-)

    OdpowiedzUsuń